woensdag 6 februari 2013

Geboortepakket

Mijn peter, Jérôme en zijn vriendin, Alisson, verwachten eind mei hun eerste baby.

Een meisje!

Fier zal ik zijn met mijn eerste nichtje.

Daarom ben ik van start gegaan om enkele baby spulletjes te maken, samen met mijn mama.

Een jeanssalopette met een frisse binnenvoering:

Een zomerkleedje met leuke zomerprints op de voorzijde en binnenvoering:

Het kleedje maakte ik vorige vrijdag 1 februari, ik had toen geen school.  Alleen thuis vond ik mijn bezigheid.  Ik kreeg de nodige assistentie van mama per sms en vroeg advies aan mijn papy per webcam.
Papy lag ziek thuis met bronchitis en zo konden we elkaar wat bezighouden... leve het internet.
Mijn papy vond het schitterend wat ik kon en ik kon echt niet verbergen dat ik fier was met het zelfgemaakte kleedje.

Toen alles klaar was...


Ik kon het niet laten om het al af te geven, zo fier van mijn werk en zo fier dat ik al iets kon geven.

Dus pakte mama alles in, op een originele wijze, samen met 7 slabbers dat zij vervaardigde.



Toch mooi ingepakt he!

Afgelopen zaterdag kregen mijn peter en Alisson hun cadeautje, voorzichtig deden ze het pakje open om het broekje en het kleedje eruit te vissen.
Prachtig vonden ze het!
Ze deden het pakje voorzichtig open omdat het pakje mee naar het ziekenhuis mag.

Misschien zal de kleine meid een van mijn kleedjes dragen wanneer ze terug naar huis mag.

Toch leuk om appreciatie te krijgen, het is motiverend en ondertussen kijk ik al uit naar volgende spulletjes om te maken.

Snel eind mei!   Welkom Baby xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten